Firmajulefrokost på Nordeuropas mest eksklusive Hotel

FIRMAJULEFROKOST I KØBENHAVN PÅ HOTEL D’ANGLETERE 2016

Julen er en herlig tid og vi ser frem til igen i 2016, at byde Dem velkommen til en elegant firmajulefrokost på Hotel d’Angleterre i København.

Vi har sammensat en aften på Nordeuropas mest eksklusive hotel, med vægt på den højeste kvalitet i hele arrangementet, hvor lækker mad og underholdning i topklasse går hånd i hånd.

Det er derfor ikke uden stolthed, at vi byder Dem indenfor til et brag af en julefest, hvor du kan forkæle dig selv og dine kolleger eller medarbejdere, med eventyrlige omgivelser, dejlig julemad og bragende god underholdning med Burhan G, Nabiha, Henrik Launbjerg og det supervelspillende liveorkester StageBreakers, samt vores dygtige DJ.

Hotel d’Angleterre er en af Københavns mest berømte bygninger. Grundlagt i 1755 har hotellet lagt lokaler til lidt af hvert. Store navne fra hele verden – fra H.C. Andersen, til Bill Clinton, Michael Jackson og Madonna – har besøgt denne bygning og gennem mere end 250 år har der været afholdt eventyrlige fester, store konferencer og andre flotte arrangementer.

Hotellet gennemgik i perioden 2011 til maj 2013 en gennemgribende renovering, og fremstår i dag – med al sin luksus, storhed og stil – som de perfekte rammer for den perfekte julefrokost. Julen og Hotel d’Angleterre hører unægteligt sammen, for hotellets julepynt er nærmest blevet et vartegn for Kgs. Nytorv og resten af København, og det siges, at det var på Hotel d’Angleterre, at den klassiske juledessert, risalamanden blev opfundet.

Velkommen til en firmajulefrokost i særklasse.

Klik på billeder herover for at se hele programmet

DATOER:

Julefrokost på d’Angleterre afholdes den:


18. november
25. november
26. november
  2. december
  3. december
  9. december
10. december
16. december

INDHOLD:

Firmajulefrokost på d’Angleterre inkluderer:

  • Adgang til et Julepyntet Hotel d’Angleterre fra kl. 17.45
  • 
Velkomstdrinks fra kl. 18.00
  • Den store traditionelle & utraditionelle Julebuffet fra 18.30
  • Fri øl, vand og vin under middagen frem til sidste servering kl. 01.15
  • 
Mulighed for tilkøb af drinks i baren
  • 
Live underholdning med Burhan G, Nabiha, Henrik Launbjerg, Stagebreakers og DJ
  • 
Grunk Event vært
  • 
Garderobe
  • Bordkort med firmanavn

PRISER:

Prisen for firmajulefrokost på d’Angleterre er:

Fredage kun kr. 1.699,-

pr. pers. ekskl. moms*

Lørdage kun kr. 1.599,-

pr. pers. ekskl. moms*

Max. 300 pladser pr. aften.

Mulighed for egne lokaler fra 20 – 220 personer med efterfølgende adgang til Palmehaven.

For yderligere information eller reservation, kontakt:
mail@grunkevent.dk eller ring på 70 220 940.

Forbehold for trykfejl i annoncer, trykte medier mm.

Hotel d’Angleterre forbeholder sig ret til at afvise gæster pga. upassende påklædning.


Alle gæster skal være fyldt 18 år.

*Prisen er gældende ved reservation af minimum 10 personer.

Ved reservation af færre tillægges kr 100,- pr. person.

Betalingsbetingelser og annullering.

Frem til 31.07 betales første halvdel af reservationen. Der kan justeres med 10% frem til 60 dage før. 60 dage før fremsendes faktura på den sidste halvdel.

For bestillinger foretaget efter 1.8.2016 fremsendes faktura på det fulde beløb til betaling 8 dage netto kontant. Der kan reguleres med max. 10% frem til 60 dage før, hvorefter der fremsendes yderligere faktura eller kreditnota. Justering skal ske skriftligt – eller via mail til mail@grunkevent.dk.

Frameldinger m.v. grundet sygdom, ansættelses-stop m.m. tilbagebetales ikke af GRUNK EVENT.

BOOK FØR DET ER FOR SENT

HVORFOR VÆLGE GRUNK EVENT?

Vi er Danmarks største leverandør af kvalitets julefrokoster til det danske erhvervsliv – og det er vi, fordi vi sætter kvalitet og tillid højest i alt hvad vi foretager os.

Vi forstår at arrangere en julefrokost der svinger af fest, dufter af flæskesteg og kradser af snaps – og vi leverer et arrangement med hygge- og festgaranti i fantastiske omgivelser.

Vi udsætter ikke vores kunder for kolde fabrikshaller, halvkold diner transportale og svære adgangsforhold. Vi udvælger nøje vores samarbejdspartnere og afholder alle vore julefrokost arrangementer på centralt beliggende 4 og 5 stjernede hoteller, som alle lever op til vores krav om location, mad af højeste klasse og uddannet personale.

Derudover ved vi, at planlægningen af en julefrokost kan være en temmelig uoverskuelig opgave, der kan tage julestemningen fra enhver og som altid ender med at være dyrere end først antaget. Hos GRUNK EVENT elsker vi imidlertid at arrangere fester, og vi står for alt, ned til mindste detalje og arbejder med ærlig dialog og åbne budgetter, så der ikke kommer nogen grimme overraskelser.

Vi er naturligvis ikke bedre end dem vi arbejder sammen med – så derfor har vi valgt at arbejde sammen med de bedste af de bedste!

Så når I vælger GRUNK EVENT som arrangør, skal I blot møde op, feste igennem og nyde og opleve – DERFOR!

Se stemningsbilleder fra Firmajulefrokost på d’Angleterre 2014:

Se stemningsvideo fra Julefrokost på d’Angleterre 2014:

Se hvad kunderne siger om vores Firmajulefrokoster på d’Angleterre:

Vi har afholdt vores julefrokost 3 gange med GRUNK EVENT på d’Angleterre, med kæmpestor succes. Vores medarbejdere værdsætter denne aften meget højt, specielt på grund af den fantastiske mad. Det er super dejligt at komme til en buffet, hvor det meste er hjemmelavet og alt er utrolig velsmagende – og så er der aldrig kø ved bordene. Et ekstra plus er selvfølgelig de fantastiske lokaler og muligheden for at blive underholdt af indtil flere bands. Vi kan varmt anbefale GRUNK EVENT.
Søren Ulstrup, Ulstrup Plast A/S
3Shape afholdt i både 2013 og 2014 vores julefest på d’Angleterre – et GRUNK EVENT-arrangement som begge år fungerede helt perfekt… lige fra første kontakt til selve dagen for julefrokosten. Palmehaven er den perfekte ramme om en festlig julefrokost. Første år var vi 120 andet 150 og alt fungerede tip-top, lige fra vi ankom med overtøj i gaderoben og fik velkomstdrink… Maden var utrolig lækker og der var rigeligt af den – det musikalske var ligeledes helt i top. Ingen smalle steder! Vi holder meget gerne fest igen, med GRUNK EVENT som praktisk arrangør.
Annebeth Rasmussen, 3 Shape
Kære Morten. Tusind tak for en fantastisk aften på d’Angleterre. Det hele var til et 13 tal.
Alle var glade og fornøjede. Maden, personalet, omgivelserne var fantastiske. Kun rosende ord fra os. Håber I gør det samme næste år. – Der bliver jo noget at leve op til efter vi har været derinde.
Susanne Kjøller, N.H. Hansen & Søn A/S
Udtalelserne fra vores medarbejdere taler for sig selv:

”Vi glædede os til arrangementet på d’Angleterre 2 måneder før det blev afholdt, og det levede fuldt ud op til vores forventninger – sidste gang et par kollegaer nævnte julefrokosten var 2
mdr. efter”.

”Vi var helt ”høje” af forventningens glæde og det holdt 100%….., alle var flotte i tøjet og i opførsel, det var jo d’Angleterre”!

”En fantastisk julefrokost, efterfølgende kikkede jeg straks efter næste fest hos GRUNK EVENT”.

”Julefrokosten på d’Angleterre var helt perfekt, aldrig har jeg fået så meget ros for et firmaarrangement – men det må tilfalde GRUNK EVENT, jeg bestilte og betalte jo bare!”

”Firmaets flotteste og bedste julefrokost nogensinde. Alt klappede og kørte perfekt på d’Angleterre. Tak til Morten Grunk for at være tilstede, det var meget betryggende”.

Allerede nu er jeg i gang med at bearbejde min chef, så vi kan få bestilt dette års julefrokost hos Jer

Bente Vinther Møller, Eltech Components A/S
De sidste 5 år har GRUNK EVENT afholdt vores julefrokoster og hver gang har der været styr på det hele, lige fra bus afhentning til natmad. Vi har prøvet 5 forskellige steder, men lige meget hvor vi har afholdt vores julefrokost, så har maden og underholdingen været perfekt. Angående underholdningen har vi sammen med GRUNK EVENT selv kunne sammensætte aftenens program, så vi har fået hvad vi har ønsket. Vi glæder os til vores julefrokost fredag d. 11/12 2015, som GRUNK EVENT sørger for igen!
Anders Olsen, Cobham
Anders Olsen, Cobham

Det lyder godt nok spændende – kan vi komme med?

KONTAKT OS