COVID-19 afstemte Firmajulefrokoster

Radisson Collection Royal – Kbh

80 – 120 personer

Radisson Blu Scandinavia – Kbh

100 – 350 personer

Charlottehaven
– Kbh

70 – 144 personer

Scandic Sluseholmen – Kbh

70 – 228 personer

Comwell Køge Strand – Køge

100 – 200 personer

Comwell Kolding – Kolding

100 – 350 personer

Comwell Aarhus
– Aarhus

70 – 130 personer

Centralværkstedet – Aarhus

100 – 350 personer

GRUNK EVENT tilbyder Covid-19 afstemte firmajulefrokoster for 60 – 350 personer. Der er tale om lukkede arrangementer, hvor Jeres virksomhed har det hele for Jer selv. På den måde kan vi sammensætte en tryg og sikker julefrokost, som lever op til alle Covid-19 foreskrifter.

Se de venues som har Covid-19 tilpassede kapaciteter herover.

På alle venues tilbyder vi bordservering og mulighed for intimkoncert efter middagen.

Ønsk Jeres medarbejdere God Jul i trygge rammer, hvor alle Covid-19 foreskrifter er overholdt.

Kontakt os for at høre mere

Ønsk “GOD JUL” i trygge rammer

På alle ovenstående venues tilbyder vi unikke og Covid-19 tilpassede firmajulefrokost-events, i eksklusive og trygge rammer.

Arrangementerne kan bookes af virksomheder med mellem 60 og 350 personer,
afhængig af det enkelte venues godkendte kapacitet.

Vi kan designe og skræddersy en sikker aften for Jer, således at I kan ønske Jeres medarbejdere en Glædelig Jul, samtidig med at alle de ”nye” Covid-19 betingelser er opfyldt.

Book Jeres arrangement gennem GRUNK EVENT på torsdage, fredage og lørdage i perioden:
19. november til 20. december.

En skræddersyet julefrokost for Jeres virksomhed, kan for eksempel se således ud:

    • Kl. 18.00 Velkomstdrink
    • Tallerkenserveret middag
    • Øl, vin og vand
    • Mandelgave
    • Evt. Banko, Quiz,  Stand-up eller lignende
    • Aftenen kan sluttes af med en intim koncert.
    • Kl. 24.00 Tak for i aften og God Jul.

Priser fra 1.099,- ekskl. moms pr. person
Inkl. velkomstdrink, middag, Øl, vand og vin, Mandelgave, Intim koncert inkl. lyd, lys og scene.

Mulighed for overnatning til Julefrokostpris på visse venues.

BOOK NU
TILMELD NYHEDSMAIL

Se hvad kunderne siger om vores Firmajulefrokoster:

Grunk event har igennem årene været det oplagte valg for vores julefrokost. Deres succesfulde arrangementer gør at vi år efter år vender tilbage, primært pga. deres høje standard som gør, at alle vores ønsker bliver opfyldt og vi kan nyde en sjov aften uden at spekulere på andet end at feste og hygge os.
Anders Christensen, Lind & Risør
Vi har afholdt vores julefrokost 3 gange med GRUNK EVENT på d’Angleterre, med kæmpestor succes. Vores medarbejdere værdsætter denne aften meget højt, specielt på grund af den fantastiske mad. Det er super dejligt at komme til en buffet, hvor det meste er hjemmelavet og alt er utrolig velsmagende – og så er der aldrig kø ved bordene. Et ekstra plus er selvfølgelig de fantastiske lokaler og muligheden for at blive underholdt af indtil flere bands. Vi kan varmt anbefale GRUNK EVENT.
Søren Ulstrup, Ulstrup Plast A/S
Jeg fik i foråret 2014 til opgave at arrangere Julefest 2014 for Sealed Air Danmark. Jeg fandt meget hurtigt frem til GRUNK EVENT og deres Julearrangement på Hotel Marriot. Jeg kontaktede Jannie og Morten Grunk og følte med det samme, at vi havde valgt rigtig – et super kompetent team guidede mig igennem alle faser og hjalp med alle vore ønsker og klarede endda indkvarteringen – og alt blev fixet effektivt og med et smil. Selve arrangementet med modtagelse, maden og underholdningen var i topklasse. Aldrig har det været nemmere for mig at arrangere en fest og aldrig har jeg fået så mange roser fra kollegaerne til maden, lokalerne, underholdningen og også den perfekte placering tæt på Hovedbanegården.
Ole Timm, Sealed Air Danmark
3Shape afholdt i både 2013 og 2014 vores julefest på d’Angleterre – et GRUNK EVENT-arrangement som begge år fungerede helt perfekt… lige fra første kontakt til selve dagen for julefrokosten. Palmehaven er den perfekte ramme om en festlig julefrokost. Første år var vi 120 andet 150 og alt fungerede tip-top, lige fra vi ankom med overtøj i gaderoben og fik velkomstdrink… Maden var utrolig lækker og der var rigeligt af den – det musikalske var ligeledes helt i top. Ingen smalle steder! Vi holder meget gerne fest igen, med GRUNK EVENT som praktisk arrangør.
Annebeth Rasmussen, 3 Shape
Vi var til jeres julearrangement i på Radisson Blu Scandinavia og vi takker for et super flot arrangement. Samtlige 65 kollegaer har tilkendegivet at denne julefest har været den bedste i RGS 90 regi. Udsmykningen, maden, betjeningen og underholdningen var i top. Jeg vil forsøge at sælge samme arrangement til ledelsen, til næste jul, så det kan blive en tradition.
Charlotte Klostergaard, RGS 90
Kære Morten. Tusind tak for en fantastisk aften på d’Angleterre. Det hele var til et 13 tal.
Alle var glade og fornøjede. Maden, personalet, omgivelserne var fantastiske. Kun rosende ord fra os. Håber I gør det samme næste år. – Der bliver jo noget at leve op til efter vi har været derinde.
Susanne Kjøller, N.H. Hansen & Søn A/S
Udtalelserne fra vores medarbejdere taler for sig selv:

”Vi glædede os til arrangementet på d’Angleterre 2 måneder før det blev afholdt, og det levede fuldt ud op til vores forventninger – sidste gang et par kollegaer nævnte julefrokosten var 2
mdr. efter”.

”Vi var helt ”høje” af forventningens glæde og det holdt 100%….., alle var flotte i tøjet og i opførsel, det var jo d’Angleterre”!

”En fantastisk julefrokost, efterfølgende kikkede jeg straks efter næste fest hos GRUNK EVENT”.

”Julefrokosten på d’Angleterre var helt perfekt, aldrig har jeg fået så meget ros for et firmaarrangement – men det må tilfalde GRUNK EVENT, jeg bestilte og betalte jo bare!”

”Firmaets flotteste og bedste julefrokost nogensinde. Alt klappede og kørte perfekt på d’Angleterre. Tak til Morten Grunk for at være tilstede, det var meget betryggende”.

Allerede nu er jeg i gang med at bearbejde min chef, så vi kan få bestilt dette års julefrokost hos Jer

Bente Vinther Møller, Eltech Components A/S
GRUNK EVENT møder dig der, hvor du ønsker at blive mødt. Super professionelt – med et væld af gode ideer – og et altid skønt humør. Fantastisk at samarbejde med og resultatet er en fest uden lige!
Elisabeth Lütken Bøggild, FORCE Technology
De sidste 5 år har GRUNK EVENT afholdt vores julefrokoster og hver gang har der været styr på det hele, lige fra bus afhentning til natmad. Vi har prøvet 5 forskellige steder, men lige meget hvor vi har afholdt vores julefrokost, så har maden og underholdingen været perfekt. Angående underholdningen har vi sammen med GRUNK EVENT selv kunne sammensætte aftenens program, så vi har fået hvad vi har ønsket. Vi glæder os til vores julefrokost fredag d. 11/12 2015, som GRUNK EVENT sørger for igen!
Anders Olsen, Cobham
Anders Olsen, Cobham
Hej Morten
Tak for et SUPER arrangement. Lækker mad, god stemning og god musik.
Dahvid Roskilde
Med GRUNK EVENT som arrangør, kan man roligt læne sig tilbage og nyde showet. Her går underholdning, service, og mad op i en højere enhed. Hold den gode og høje standard, vi ses næste gang. Stor tak til GRUNK EVENT.
Aleksandar Perkovic, Roth Nordic A/S

Det lyder godt nok spændende – kan vi komme med?

KONTAKT OS