Firmajulefrokost på Radisson Blu Scandinavia med GRUNK EVENT

FIRMAJULEFROKOST PÅ RADISSON BLU SCANDINAVIA HOTEL 2017

Julen er en festlig tid, så vi ser naturligvis frem til igen i 2017, at byde Jer velkommen til årets festligste firmajulefrokost på det imponerende Radisson Blu Scandinavia Hotel.

På Scandinavia har vi tradition for at skabe en julefest med energi og nerve uden sidestykke. Scandinavia er stedet hvor vores mange dygtige kunstnere ofte bliver hængende for at feste videre sammen med os, simpelthen fordi de ikke kan lade være. Og i 2017 har vi lagt fundamentet for endnu engang at levere den største julefest – vi har nemlig sammensat et rent festfyrværkeri af topunderholdning og den lækreste julemad.

Vi kan derfor næsten ikke vente med at byde Jer indenfor, i et flot dekoreret Ballroom, som danner rammen om en uforglemmelig firmajulefrokost, når op til 600 mennesker fester sammen. Og festligt bliver det, når Klassens Tykke Dreng, Henrik Launbjerg, Wafande, Djames Braun og de fantastiske StageBreakers, samt DJ  springer på scenen.

Hotellet, som bl.a huser Casino Copenhagen, er med sine 86 meter og 26 etager, Danmarks højeste hotel, men det er ikke kun bygningen der er høj. Hotellets køkken er kendt for sit høje gastronomiske niveau og et et helt igennem veloplagt og smilende personale, sikrer den højeste service og de perfekte rammer om Jeres firmajulefrokost.

Vi siger velkommen til årets største fest.

Klik på billeder herover for at se hele programmet

Mulighed for overnatning til julefrokostpriser
Skriv på mail@grunkevent.dk

DATOER:

Julefrokost på Scandinavia afholdes den:

24. november 2017
25. november 2017 *
  1. december 2017
  2. december 2017 *
  8. december 2017 */**
  9. december 2017
15. december 2017

* mulighed for egne lokaler
** KUN FÅ PLADSER TILBAGE

Det betyder farven:

Denne dato er stadig ledig

Denne dato er endnu ikke åben for salg

Denne dato er UDSOLGT

INDHOLD:

Firmajulefrokost på Scandinavia inkluderer:

  • Adgang til hotellet fra kl. 17.45
  • 
Velkomstdrinks fra kl. 18.00
  • Den overdådige traditionelle & utraditionelle Julebuffet fra 18.30
  • Fri øl, vand og vin under middagen frem til sidste servering kl. 01.00
  • 
Mulighed for tilkøb af drinks i baren
  • 
Live underholdning med Klassens Tykke Dreng, Henrik Launbjerg, Wafande, Djames Braun, Stagebreakers og DJ
  • 
Grunk Event vært
  • 
Garderobe
  • Bordkort med firmanavn

PRISER:

Prisen for firmajulefrokost på Scandinavia er:

Kun kr. 1.299,-

pr. pers. ekskl. moms*

 

Max. 600 pladser pr. aften (ved lukkede selskaber op til 800 pladser).

Mulighed for egne lokaler fra 60-400 personer.

For yderligere information eller reservation, kontakt:
mail@grunkevent.dk eller ring på 70 220 940.

Forbehold for trykfejl i annoncer, trykte medier mm.

Radisson Blu Scandinavia forbeholder sig ret til at afvise gæster pga. upassende påklædning.


Alle gæster skal være fyldt 18 år.

*Prisen er gældende ved reservation af minimum 10 personer.

Ved reservation af færre tillægges kr 100,- pr. person.

Betalingsbetingelser og annullering.

Frem til 31.07 betales første halvdel af reservationen. Der kan justeres med 10% frem til 60 dage før. 60 dage før fremsendes faktura på den sidste halvdel.

For bestillinger foretaget efter 1.8.2017 fremsendes faktura på det fulde beløb til betaling 8 dage netto kontant. Der kan reguleres med max. 10% frem til 60 dage før, hvorefter der fremsendes yderligere faktura eller kreditnota. Justering skal ske skriftligt – eller via mail til mail@grunkevent.dk.

Frameldinger m.v. grundet sygdom, ansættelses-stop m.m. tilbagebetales ikke af GRUNK EVENT.

BOOK FØR DET ER FOR SENT
Er du i tvivl – send mail her

HVORFOR VÆLGE GRUNK EVENT?

Vi er Danmarks største leverandør af kvalitets julefrokoster til det danske erhvervsliv – og det er vi, fordi vi sætter kvalitet og tillid højest i alt hvad vi foretager os.

Vi forstår at arrangere en julefrokost der svinger af fest, dufter af flæskesteg og kradser af snaps – og vi leverer et arrangement med hygge- og festgaranti i fantastiske omgivelser.

Vi udsætter ikke vores kunder for kolde fabrikshaller, halvkold diner transportale og svære adgangsforhold. Vi udvælger nøje vores samarbejdspartnere og afholder alle vore julefrokost arrangementer på centralt beliggende 4 og 5 stjernede hoteller, som alle lever op til vores krav om location, mad af højeste klasse og uddannet personale.

Derudover ved vi, at planlægningen af en julefrokost kan være en temmelig uoverskuelig opgave, der kan tage julestemningen fra enhver og som altid ender med at være dyrere end først antaget. Hos GRUNK EVENT elsker vi imidlertid at arrangere fester, og vi står for alt, ned til mindste detalje og arbejder med ærlig dialog og åbne budgetter, så der ikke kommer nogen grimme overraskelser.

Vi er naturligvis ikke bedre end dem vi arbejder sammen med – så derfor har vi valgt at arbejde sammen med de bedste af de bedste!

Så når I vælger GRUNK EVENT som arrangør, skal I blot møde op, feste igennem og nyde og opleve – DERFOR!

Se stemningsbilleder fra Julefrokost på Scandinavia 2014:

Se stemningsvideo fra Julefrokost på Scandinavia 2015:

Se hvad kunderne siger om vores Firmajulefrokoster:

Vi var til jeres julearrangement i på Radisson Blu Scandinavia og vi takker for et super flot arrangement. Samtlige 65 kollegaer har tilkendegivet at denne julefest har været den bedste i RGS 90 regi. Udsmykningen, maden, betjeningen og underholdningen var i top. Jeg vil forsøge at sælge samme arrangement til ledelsen, til næste jul, så det kan blive en tradition.
Charlotte Klostergaard, RGS 90
Jeg fik i foråret 2014 til opgave at arrangere Julefest 2014 for Sealed Air Danmark. Jeg fandt meget hurtigt frem til GRUNK EVENT og deres Julearrangement på Hotel Marriot. Jeg kontaktede Jannie og Morten Grunk og følte med det samme, at vi havde valgt rigtig – et super kompetent team guidede mig igennem alle faser og hjalp med alle vore ønsker og klarede endda indkvarteringen – og alt blev fixet effektivt og med et smil. Selve arrangementet med modtagelse, maden og underholdningen var i topklasse. Aldrig har det været nemmere for mig at arrangere en fest og aldrig har jeg fået så mange roser fra kollegaerne til maden, lokalerne, underholdningen og også den perfekte placering tæt på Hovedbanegården.
Ole Timm, Sealed Air Danmark
Vi har afholdt vores julefrokost 3 gange med GRUNK EVENT på d’Angleterre, med kæmpestor succes. Vores medarbejdere værdsætter denne aften meget højt, specielt på grund af den fantastiske mad. Det er super dejligt at komme til en buffet, hvor det meste er hjemmelavet og alt er utrolig velsmagende – og så er der aldrig kø ved bordene. Et ekstra plus er selvfølgelig de fantastiske lokaler og muligheden for at blive underholdt af indtil flere bands. Vi kan varmt anbefale GRUNK EVENT.
Søren Ulstrup, Ulstrup Plast A/S
3Shape afholdt i både 2013 og 2014 vores julefest på d’Angleterre – et GRUNK EVENT-arrangement som begge år fungerede helt perfekt… lige fra første kontakt til selve dagen for julefrokosten. Palmehaven er den perfekte ramme om en festlig julefrokost. Første år var vi 120 andet 150 og alt fungerede tip-top, lige fra vi ankom med overtøj i gaderoben og fik velkomstdrink… Maden var utrolig lækker og der var rigeligt af den – det musikalske var ligeledes helt i top. Ingen smalle steder! Vi holder meget gerne fest igen, med GRUNK EVENT som praktisk arrangør.
Annebeth Rasmussen, 3 Shape
Kære Morten. Tusind tak for en fantastisk aften på d’Angleterre. Det hele var til et 13 tal.
Alle var glade og fornøjede. Maden, personalet, omgivelserne var fantastiske. Kun rosende ord fra os. Håber I gør det samme næste år. – Der bliver jo noget at leve op til efter vi har været derinde.
Susanne Kjøller, N.H. Hansen & Søn A/S
Udtalelserne fra vores medarbejdere taler for sig selv:

”Vi glædede os til arrangementet på d’Angleterre 2 måneder før det blev afholdt, og det levede fuldt ud op til vores forventninger – sidste gang et par kollegaer nævnte julefrokosten var 2
mdr. efter”.

”Vi var helt ”høje” af forventningens glæde og det holdt 100%….., alle var flotte i tøjet og i opførsel, det var jo d’Angleterre”!

”En fantastisk julefrokost, efterfølgende kikkede jeg straks efter næste fest hos GRUNK EVENT”.

”Julefrokosten på d’Angleterre var helt perfekt, aldrig har jeg fået så meget ros for et firmaarrangement – men det må tilfalde GRUNK EVENT, jeg bestilte og betalte jo bare!”

”Firmaets flotteste og bedste julefrokost nogensinde. Alt klappede og kørte perfekt på d’Angleterre. Tak til Morten Grunk for at være tilstede, det var meget betryggende”.

Allerede nu er jeg i gang med at bearbejde min chef, så vi kan få bestilt dette års julefrokost hos Jer

Bente Vinther Møller, Eltech Components A/S
GRUNK EVENT møder dig der, hvor du ønsker at blive mødt. Super professionelt – med et væld af gode ideer – og et altid skønt humør. Fantastisk at samarbejde med og resultatet er en fest uden lige!
Elisabeth Lütken Bøggild, FORCE Technology
De sidste 5 år har GRUNK EVENT afholdt vores julefrokoster og hver gang har der været styr på det hele, lige fra bus afhentning til natmad. Vi har prøvet 5 forskellige steder, men lige meget hvor vi har afholdt vores julefrokost, så har maden og underholdingen været perfekt. Angående underholdningen har vi sammen med GRUNK EVENT selv kunne sammensætte aftenens program, så vi har fået hvad vi har ønsket. Vi glæder os til vores julefrokost fredag d. 11/12 2015, som GRUNK EVENT sørger for igen!
Anders Olsen, Cobham
Anders Olsen, Cobham
Hej Morten
Tak for et SUPER arrangement. Lækker mad, god stemning og god musik.
Dahvid Roskilde
Med GRUNK EVENT som arrangør, kan man roligt læne sig tilbage og nyde showet. Her går underholdning, service, og mad op i en højere enhed. Hold den gode og høje standard, vi ses næste gang. Stor tak til GRUNK EVENT.
Aleksandar Perkovic, Roth Nordic A/S

Det lyder godt nok spændende – kan vi komme med?

KONTAKT OS