Velkommen til eventyrlige julefrokoster i trekantsområdet med GRUNK EVENT

GRUNK EVENT har efterhånden skabt en tradition med firmajulefrokoster på det smukke Hindsgavl Slot ved Middelfart, og nu udvider vi programmet med Comwell Kolding, så flere festglade virksomheder kan komme til julefrokost i trekantsområdet.

Hindsgavl Slot – Middelfart

Comwell Kolding – Kolding

HVORFOR VÆLGE GRUNK EVENT?

Julefrokosten er en fantastisk lejlighed til at lære kollegaerne bedre at kende og til at styrke sammenholdet på arbejdspladsen. Derfor kalder vi ofte julefrokoster for afslappet teambuilding. I mere end 6 år har vi bragt kollegaer tættere sammen ved at arrangere uforglemmelige julefrokoster i hele Danmark, og vi kan i dag med stolthed kalde os den største leverandør af julefrokoster til det danske erhvervsliv.
Julekugler_h-300

Hos GRUNK EVENT glæder vi os til at arrangere julefrokoster i trekantsområdet. Vi har efterhånden skabt en tradition med julefrokost på smukke Hindsgavl Slot i Middelfart, og nu udvider vi med Comwell Kolding, så flere festglade virksomheder kan komme til julefrokost i området.

Vi ordner det hele

Vi forstår om nogen, hvor stressende juletravlheden kan være for jeres firma, når de sidste sager skal lukkes, og de sidste punktummer skal sættes før juleferien. Vi ønsker ikke, at I også skal stresse over at arrangere årets fest for medarbejdere og kolleger, og derfor påtager vi os altid alt ansvar for at arrangere uforglemmelige firmajulefrokoster. Det eneste vi forlanger af jer, er følgende:

Mød op, nyd julefrokostånden med alt der dertil hører af god mad og drikke og sørg for at få en hyggelig og festlig aften og nat.

Vi sørger for at skabe de perfekte rammer om jeres julefrokost. Vi samarbejder f. eks med steder der leverer mad af høj, høj gastronomisk kvalitet, og vi garanterer, at der vil være professionelle bartendere der kender forskellen på rystet og omrørt, hvis det er det, I ønsker. Vi holder styr på det hele, mad, drikke, underholdning og dekorationer, og efterfølgende tager vi os naturligvis hurtigt og effektivt af oprydningen

Vi tager altid udgangspunkt i Jeres ønsker og uanset om I ønsker en ordinær julefrokost med snaps og overdådigt julefrokostbord eller mere specielle temaer, garanterer vi, at I kommer ud på lidt af et eventyr, når I booker julefrokoster hos GRUNK EVENT.

Vi glæder os til at feste med Jer, til Danmarks mest eventyrlige julefrokoster i trekantsområdet.

Vi gør jeres julefrokost til et eventyr

Ingen opgave er for stor eller lille til GRUNK EVENT – vi går til enhver opgave med lige stor entusiasme og festglæde. Vi har arrangeret julefrokoster for nogle af de største virksomheder i Danmark. Vi har leveret underholdning med navne som Joey Moe, Infernal, Rasmus Walter, Shaka Loveless m.fl., og vi har arrangeret små hyggelige julefrokoster med intimitet og nærvær. Vi forsøger altid at gøre julefrokoster til et eventyr for jeres virksomhed – uanset jeres budget.

Vi synes ikke, at I skal snyde jer selv for en uforglemmelig julefrokost:

Ring til os direkte på telefon +45 70 22 09 40 eller skriv til os på mail@grunkevent.dk, hvis I gerne vil høre mere om, hvordan vi kan gøre jeres julefrokost til årets begivenhed. Vi giver gerne et uforpligtende tilbud med på vejen.

TILMELD NYHEDSMAIL

Hvad skal vi gøre?

Vi har sammensat de forskellige julefrokoster ud fra vores lange erfaring. I kan vælge imellem en ordinær firmajulefrokost eller vælge en skræddersyet løsning.
 Hvis i er i tvivl om, hvad der passer bedst til Jeres virksomhed, hjælper vi naturligvis hellere end gerne med vejledning.

På dagen sørger Grunk Event for alt til julefrokosten, så i blot skal møde op og nyde aftenen.

For vejledning eller et uforpligtende tilbud, kontakt os på mail@grunkevent.dk eller tlf: 70 220 940.

Se hvad kunderne siger om vores Firmajulefrokoster:

Vi har afholdt vores julefrokost 3 gange med GRUNK EVENT på d’Angleterre, med kæmpestor succes. Vores medarbejdere værdsætter denne aften meget højt, specielt på grund af den fantastiske mad. Det er super dejligt at komme til en buffet, hvor det meste er hjemmelavet og alt er utrolig velsmagende – og så er der aldrig kø ved bordene. Et ekstra plus er selvfølgelig de fantastiske lokaler og muligheden for at blive underholdt af indtil flere bands. Vi kan varmt anbefale GRUNK EVENT.
Søren Ulstrup, Ulstrup Plast A/S
Jeg fik i foråret 2014 til opgave at arrangere Julefest 2014 for Sealed Air Danmark. Jeg fandt meget hurtigt frem til GRUNK EVENT og deres Julearrangement på Hotel Marriot. Jeg kontaktede Jannie og Morten Grunk og følte med det samme, at vi havde valgt rigtig – et super kompetent team guidede mig igennem alle faser og hjalp med alle vore ønsker og klarede endda indkvarteringen – og alt blev fixet effektivt og med et smil. Selve arrangementet med modtagelse, maden og underholdningen var i topklasse. Aldrig har det været nemmere for mig at arrangere en fest og aldrig har jeg fået så mange roser fra kollegaerne til maden, lokalerne, underholdningen og også den perfekte placering tæt på Hovedbanegården.
Ole Timm, Sealed Air Danmark
3Shape afholdt i både 2013 og 2014 vores julefest på d’Angleterre – et GRUNK EVENT-arrangement som begge år fungerede helt perfekt… lige fra første kontakt til selve dagen for julefrokosten. Palmehaven er den perfekte ramme om en festlig julefrokost. Første år var vi 120 andet 150 og alt fungerede tip-top, lige fra vi ankom med overtøj i gaderoben og fik velkomstdrink… Maden var utrolig lækker og der var rigeligt af den – det musikalske var ligeledes helt i top. Ingen smalle steder! Vi holder meget gerne fest igen, med GRUNK EVENT som praktisk arrangør.
Annebeth Rasmussen, 3 Shape
Vi var til jeres julearrangement i på Radisson Blu Scandinavia og vi takker for et super flot arrangement. Samtlige 65 kollegaer har tilkendegivet at denne julefest har været den bedste i RGS 90 regi. Udsmykningen, maden, betjeningen og underholdningen var i top. Jeg vil forsøge at sælge samme arrangement til ledelsen, til næste jul, så det kan blive en tradition.
Charlotte Klostergaard, RGS 90
Kære Morten. Tusind tak for en fantastisk aften på d’Angleterre. Det hele var til et 13 tal.
Alle var glade og fornøjede. Maden, personalet, omgivelserne var fantastiske. Kun rosende ord fra os. Håber I gør det samme næste år. – Der bliver jo noget at leve op til efter vi har været derinde.
Susanne Kjøller, N.H. Hansen & Søn A/S
Udtalelserne fra vores medarbejdere taler for sig selv:

”Vi glædede os til arrangementet på d’Angleterre 2 måneder før det blev afholdt, og det levede fuldt ud op til vores forventninger – sidste gang et par kollegaer nævnte julefrokosten var 2
mdr. efter”.

”Vi var helt ”høje” af forventningens glæde og det holdt 100%….., alle var flotte i tøjet og i opførsel, det var jo d’Angleterre”!

”En fantastisk julefrokost, efterfølgende kikkede jeg straks efter næste fest hos GRUNK EVENT”.

”Julefrokosten på d’Angleterre var helt perfekt, aldrig har jeg fået så meget ros for et firmaarrangement – men det må tilfalde GRUNK EVENT, jeg bestilte og betalte jo bare!”

”Firmaets flotteste og bedste julefrokost nogensinde. Alt klappede og kørte perfekt på d’Angleterre. Tak til Morten Grunk for at være tilstede, det var meget betryggende”.

Allerede nu er jeg i gang med at bearbejde min chef, så vi kan få bestilt dette års julefrokost hos Jer

Bente Vinther Møller, Eltech Components A/S
GRUNK EVENT møder dig der, hvor du ønsker at blive mødt. Super professionelt – med et væld af gode ideer – og et altid skønt humør. Fantastisk at samarbejde med og resultatet er en fest uden lige!
Elisabeth Lütken Bøggild, FORCE Technology
De sidste 5 år har GRUNK EVENT afholdt vores julefrokoster og hver gang har der været styr på det hele, lige fra bus afhentning til natmad. Vi har prøvet 5 forskellige steder, men lige meget hvor vi har afholdt vores julefrokost, så har maden og underholdingen været perfekt. Angående underholdningen har vi sammen med GRUNK EVENT selv kunne sammensætte aftenens program, så vi har fået hvad vi har ønsket. Vi glæder os til vores julefrokost fredag d. 11/12 2015, som GRUNK EVENT sørger for igen!
Anders Olsen, Cobham
Anders Olsen, Cobham
Hej Morten
Tak for et SUPER arrangement. Lækker mad, god stemning og god musik.
Dahvid Roskilde
Med GRUNK EVENT som arrangør, kan man roligt læne sig tilbage og nyde showet. Her går underholdning, service, og mad op i en højere enhed. Hold den gode og høje standard, vi ses næste gang. Stor tak til GRUNK EVENT.
Aleksandar Perkovic, Roth Nordic A/S

Det lyder godt nok spændende – kan vi komme med?

KONTAKT OS