SOMMERFEST PÅ MARRIOTT 

GRUNK EVENT er tilbage med Sommerfester i 2022. Vi har udvalgt i alt 4 datoer henover sommeren, hvor vi, sammen med Copenhagen Marriott Hotel, laver BeachParty på Kalvebod Brygge med udsigt til vandet og havnebadet på Islands Brygge. Kapaciteten er 350 gæster pr. aften, samt mulighed for middag i eget lokale.

Beach Party festen starter på Marriott Kaj med velkomstdrinks og snacks (i tilfælde af regn rykkes velkomsten til Upper Deck)

Den overdådige sommermenu indtages i Vesterhavet med udsigt til kanalen. Efter middagen åbner strandbaren med liflige sommerdrinks og de festglade Stagebreakers smider sprøde rytmer på dansegulvet. Undervejs får de besøg af både Bobo Moreno og Zindy Laursen.

Find stråhatten, sommerhabitten, Hawaiiskjorten eller bast skørtet frem og fest med på Marriott Kaj.

KUN KR. 1.299,- PR. PERSON EKSKL. MOMS*

Max. 350 pladser pr. aften. Mulighed for middag i egne lokaler.

Klik på billederne herover for at åbne flyeren som pdf.

INDHOLD:

Sommerfest på Marriott inkluderer:

  • Adgang til Hotel og Marriott Kaj fra kl. 17.45
  • 
Velkomstdrinks på kajen fra kl. 18.00
  • Fest og overdådige sommerbuffet på Upper Deck
  • Fri øl, vand og vin under middagen frem til sidste udskænkning kl. 01.20
  • 
Mulighed for tilkøb af drinks i baren
  • 
Live underholdning med Bobo Moreno, Zindy Laursen og , Stagebreakers og DJ
  • 
Grunk Event vært
  • 
Garderobe
  • Bordkort med firmanavn

BOOK FØR DET ER FOR SENT!

Klik på den dato der passer dig bedst, for at sende en forespørgsel på de eftertragtede pladser til Sommerfest på Copenhagen Marriott Hotel.

DATOER:

GRØN: Denne dato er stadig ledig

GUL: Denne dato er der kun få pladser tilbage

RØD: Denne dato er UDSOLGT!

BLÅ: Denne dato er endnu ikke åben for salg

For yderligere information eller reservation, kontakt:
mail@grunkevent.dk eller ring på 70 220 940.
Forbehold for trykfejl i annoncer, trykte medier mm.

Copenhagen Marriott Hotel forbeholder sig ret til at afvise gæster pga. upassende påklædning.
Alle gæster skal være fyldt 18 år.

*Prisen er gældende ved reservation af minimum 10 personer.
Ved reservation af færre tillægges kr 100,- pr. person.

Betalingsbetingelser og annullering.

Reservationer under 10 personer er tillagt gebyr på kr. 100,- ekskl. moms pr. person.

I tilfælde af, at en af aftenens kunstnere melder afbud, grundet sygdom eller lignende, gennemføres arrangementet med erstatnings underholdning. Ved for få bookninger til enkelte datoer, vil vi forsøge at flytte arrangementet til en anden dag. Grunk Event forbeholder sig ret til at sætte mindre grupper ved samme bord.

Ved bestilling før 1.9 fremsendes depositumsfaktura på 50% af det bestilte – restbeløb faktureres 60 dage inden arrangementet. Ved bestilling efter 1. september fremsendes faktura på det fulde beløb.

Ordren kan justeres op/ned med max 10% af det bestilte antal frem til 60 dage før arrangement. Herefter og frem til 14 dage før arrangementet er der kun muligt at opjustere ordren med op til 10%, dog under forudsætning af at der er ledige pladser. Al justering skal ske skriftligt/elektronisk til bogholderi@grunkevent.dk.

Ordreafgiver hæfter for det bestilte jf. ovenstående. Evt. værelses bestillinger følger ovenstående betingelser. Reducering af antal udover ovenstående refunderes ikke af Grunk Event.

Grunk Event refunderer ikke pladser for gæster der grundet sygdom, ansættelsesstop eller lignende ikke deltager i arrangementet.

Grunk Event forbeholder sig ret til at regulere i tidsplanen, for at imødekomme eventuelle restriktioner fra myndighederne.

Skulle det mod forventning ikke være muligt at afholde det bookede arrangement grundet myndighedsrestriktioner, overflyttes det indbetalte beløb til brug for køb af julefrokost i 2023. Ordregivers reguleringer/annulleringer på baggrund af anbefalinger kan ikke lægges til grund for annullering af den indgåede aftale og ordregiver vil have pligt til at betale det fulde kontraktbeløb. Dette gælder også evt. bookede værelser.

Grunk Event kan, uden at det er et krav fra myndighedernes side, kræve fremvisning af gyldig test eller lignende ved ankomst til venues. Gæster der ikke kan fremvise test, kan afvises uden refundering af billettens pris.

BOOK FØR DET ER FOR SENT

Se hvad kunderne siger om vores Arrangementer:

Vi var til jeres julearrangement i på Radisson Blu Scandinavia og vi takker for et super flot arrangement. Samtlige 65 kollegaer har tilkendegivet at denne julefest har været den bedste i RGS 90 regi. Udsmykningen, maden, betjeningen og underholdningen var i top. Jeg vil forsøge at sælge samme arrangement til ledelsen, til næste jul, så det kan blive en tradition.
Charlotte Klostergaard, RGS 90
Jeg fik i foråret 2014 til opgave at arrangere Julefest 2014 for Sealed Air Danmark. Jeg fandt meget hurtigt frem til GRUNK EVENT og deres Julearrangement på Hotel Marriot. Jeg kontaktede Jannie og Morten Grunk og følte med det samme, at vi havde valgt rigtig – et super kompetent team guidede mig igennem alle faser og hjalp med alle vore ønsker og klarede endda indkvarteringen – og alt blev fixet effektivt og med et smil. Selve arrangementet med modtagelse, maden og underholdningen var i topklasse. Aldrig har det været nemmere for mig at arrangere en fest og aldrig har jeg fået så mange roser fra kollegaerne til maden, lokalerne, underholdningen og også den perfekte placering tæt på Hovedbanegården.
Ole Timm, Sealed Air Danmark
Vi har afholdt vores julefrokost 3 gange med GRUNK EVENT på d’Angleterre, med kæmpestor succes. Vores medarbejdere værdsætter denne aften meget højt, specielt på grund af den fantastiske mad. Det er super dejligt at komme til en buffet, hvor det meste er hjemmelavet og alt er utrolig velsmagende – og så er der aldrig kø ved bordene. Et ekstra plus er selvfølgelig de fantastiske lokaler og muligheden for at blive underholdt af indtil flere bands. Vi kan varmt anbefale GRUNK EVENT.
Søren Ulstrup, Ulstrup Plast A/S
3Shape afholdt i både 2013 og 2014 vores julefest på d’Angleterre – et GRUNK EVENT-arrangement som begge år fungerede helt perfekt… lige fra første kontakt til selve dagen for julefrokosten. Palmehaven er den perfekte ramme om en festlig julefrokost. Første år var vi 120 andet 150 og alt fungerede tip-top, lige fra vi ankom med overtøj i gaderoben og fik velkomstdrink… Maden var utrolig lækker og der var rigeligt af den – det musikalske var ligeledes helt i top. Ingen smalle steder! Vi holder meget gerne fest igen, med GRUNK EVENT som praktisk arrangør.
Annebeth Rasmussen, 3 Shape
Kære Morten. Tusind tak for en fantastisk aften på d’Angleterre. Det hele var til et 13 tal.
Alle var glade og fornøjede. Maden, personalet, omgivelserne var fantastiske. Kun rosende ord fra os. Håber I gør det samme næste år. – Der bliver jo noget at leve op til efter vi har været derinde.
Susanne Kjøller, N.H. Hansen & Søn A/S
Udtalelserne fra vores medarbejdere taler for sig selv:

”Vi glædede os til arrangementet på d’Angleterre 2 måneder før det blev afholdt, og det levede fuldt ud op til vores forventninger – sidste gang et par kollegaer nævnte julefrokosten var 2
mdr. efter”.

”Vi var helt ”høje” af forventningens glæde og det holdt 100%….., alle var flotte i tøjet og i opførsel, det var jo d’Angleterre”!

”En fantastisk julefrokost, efterfølgende kikkede jeg straks efter næste fest hos GRUNK EVENT”.

”Julefrokosten på d’Angleterre var helt perfekt, aldrig har jeg fået så meget ros for et firmaarrangement – men det må tilfalde GRUNK EVENT, jeg bestilte og betalte jo bare!”

”Firmaets flotteste og bedste julefrokost nogensinde. Alt klappede og kørte perfekt på d’Angleterre. Tak til Morten Grunk for at være tilstede, det var meget betryggende”.

Allerede nu er jeg i gang med at bearbejde min chef, så vi kan få bestilt dette års julefrokost hos Jer

Bente Vinther Møller, Eltech Components A/S
GRUNK EVENT møder dig der, hvor du ønsker at blive mødt. Super professionelt – med et væld af gode ideer – og et altid skønt humør. Fantastisk at samarbejde med og resultatet er en fest uden lige!
Elisabeth Lütken Bøggild, FORCE Technology
De sidste 5 år har GRUNK EVENT afholdt vores julefrokoster og hver gang har der været styr på det hele, lige fra bus afhentning til natmad. Vi har prøvet 5 forskellige steder, men lige meget hvor vi har afholdt vores julefrokost, så har maden og underholdingen været perfekt. Angående underholdningen har vi sammen med GRUNK EVENT selv kunne sammensætte aftenens program, så vi har fået hvad vi har ønsket. Vi glæder os til vores julefrokost fredag d. 11/12 2015, som GRUNK EVENT sørger for igen!
Anders Olsen, Cobham
Anders Olsen, Cobham
Hej Morten
Tak for et SUPER arrangement. Lækker mad, god stemning og god musik.
Dahvid Roskilde
Med GRUNK EVENT som arrangør, kan man roligt læne sig tilbage og nyde showet. Her går underholdning, service, og mad op i en højere enhed. Hold den gode og høje standard, vi ses næste gang. Stor tak til GRUNK EVENT.
Aleksandar Perkovic, Roth Nordic A/S

Det lyder godt nok spændende – kan vi komme med?

KONTAKT OS