Force Technologys 85 års jubilæum

Force Technologies valgte endnu en gang GRUNK EVENT som partner, da deres 85-års jubilæum skulle markeres – denne gang med en ambitiøs konference i de imponerende rammer hos The Hangar ved Københavns Lufthavn. Over 600 deltagere deltog i en helstøbt oplevelse, med storskærmsproduktion, breakout-sessions og inspirerende oplæg. Dagen kulminerede i en stemningsfuld middag og en festlig aften med underholdning, musik og dans.

I maj 2025 stod vi bag Force Technology’s 85-års jubilæumskonference – en storslået dag med over 600 deltagere og et ambitionsniveau, der krævede både kreativitet, præcision og stor teknisk styrke.

Lokationen var The HangarCopenhagens boldest and most flexible congress venue. Med sine 2.500 moderne kvadratmeter, internationale faciliteter og direkte adgang til lufthavnens terminaler via overdækket passage, var stedet perfekt til både konference og gallamiddag. Vi greb muligheden fuldt ud.

Konferencedelen omfattede:

  • En stor sceneproduktion med dekor, lysdesign og branding

  • Lyd-, lys- og AV-teknikere med ansvar for professionel og fejlfri afvikling af alt fra visuelle indslag, videopræsentationer og engagementsskabende indhold

  • Storskærmsproduktion og live-kamera – komplet med følgespot, så alle kunne følge med, uanset hvor de sad

  • Flere breakout sessions i separate rum, alle udstyret med dedikeret teknik, afviklere og visuel opsætning

  • En specialdesignet konkurrence i “Hvem vil være millionær”-stil – afviklet med professionelt setup og live-effekter

  • Et orkestreret programflow, der blev timet ned til sekundet

  • Pauser med udsøgt forplejning og mulighed for at netværke

Middag og festaften: 

Mens deltagerne “var til pause”, forvandlede vi konferencesalen til en elegant og stemningsfuld fest- og middagssal:

  • Bordopdækning, levende lys og ny scenografi

  • Lyd- og lysopsætning blev redesignet til feststemning

  • Live-orkester der skabete den rette stemningsfyldt til både dans og festlige indslag 

Alt sammen afviklet af et team på over 12 teknikere og eventfolk, der sørgede for, at alt spillede. Deltagerne kunne fokusere på indhold og oplevelse. Ikke på ansvar og logistik.

Se stemningsbilleder nedenfor:

HVAD SAGDE KUNDEN?

Vi har flere gange hyret GRUNK EVENT til større events med op til 700 deltagere inkl. overnatning. Det fungerer optimalt hver gang. Også selv om vi får behov for at ændre noget undervejs. 

Et år fik vi brug for overnatning til 500 i stedet for de 250, vi havde reserveret til. Og det kom der straks en løsning på. En anden gang blev festen delt lidt op, fordi mange stod i baren i foyeren, og inden for 5 minutter blev baren flyttet ind i festsalen, så festen blev samlet igen.

En anden gang fandt vi i måneden op til eventet ud af, at vi gerne havde behov for en kæmpe scene med en storskærm på væggen, som skulle specialbygges til os. Det krævede ekstremt meget teknik – Slutresultatet var fantastisk, og alle medarbejdere var dybt imponerede. 

Vores events består både af et dagsarrangement, hvor vores CEO og kunder holder oplæg – og af en stor fest. Det hele skal klappe og køre, og det gør det – ALTID!

Og så er jeg glad for, at Grunk har åbne priser og ikke får nogen avance af det, vi køber. Vi betaler et fast honorar til Grunk og kan tydeligt se alle øvrige udgifter.

Elisabeth Lütken Bøggild 
Secretary to the Management 
Corporate Management 
FORCE Technology

KATEGORI:

GRUNK EVENT STOD FOR:

SE STEMNINGSBILLEDER:

STOP IKKE HER

DER ER MERE AT OPLEVE

Rasmus Bjerg

Giv dine kolleger en oplevelse, de sent vil glemme, ved at booke Rasmus Bjerg, som John Mogensen til Jeres næste firma-arrangement. Oplev en aften fyldt med nostalgi og fællessang, der vil bringe glæde og begejstring til hele dit team, og lad jer forføre af Rasmus’ autentiske charme og uforglemmelige musikalske optræden!

Sådan vælger du det perfekte eventbureau

At planlægge og udføre et vellykket arrangement kræver tid, ressourcer og ekspertise. Når virksomheder eller organisationer ønsker at afholde en begivenhed, som virkelig skiller sig ud, er det væsentligt at entrere med et eventbureau der har den rette erfaring og know-how.

SCT Minifestival

Da Danmarks største transportvirksomhed indenfor entreprenørbranchen skulle indvie deres nye domicil henvendte de sig til GRUNK EVENT. Resultatet blev et brag af en mini-festival afholdt i de nye omgivelser, med alt fra reception, flere musikscener, food-trucks og legeområder til de yngste.

Scroll to Top

Tel.: 70 220 940

Kontakt os

Vi sidder altid klar ved telefonerne for at hjælpe dig med at gøre din næste firmafest-idé til virkelighed.

Ring på 70 220 940

Skulle vi ikke tage telefonen er det nok fordi vi har rigtig travlt og så kan du evt. sende os mail på mail@grunkevent.dk Så kontakter vi dig hurtigst muligt